Kiedy prowadzisz swój biznes i zakładasz dla niego stronę www, niewątpliwie z czasem myślisz nad tym, co zrobić, by była ona widoczna na samym topie rezultatów wyszukiwania. To oczywiste przecież, że w XXI w. obecność w sieci jest jednym z warunków sukcesu, ponieważ to właśnie tu znaczna grupa klientów pierwszy raz przeczyta o twojej ofercie. […]
Internetowe witryny
Rozważasz urlop na południu Polski? Sprawdź online, które atrakcje w Małopolsce warto zobaczyć
Pomimo, że Małopolska to jedno z mniejszych polskich województw, ma ono mnóstwo do zaoferowania zarówno turystom z innych części kraju, jak i zza granicy. Dzieje się tu dużo, dlatego zdarza się, że trudno odnaleźć się w ogromie informacji o najciekawszych zabytkach i bieżących eventach sportowych bądź kulturalnych w Małopolsce. Fajne miejsca w Małopolsce – odwiedź […]
Private blog network – czym jest i jak z niego korzystać?
Żeby konsument wyszukał twoją działalność musisz nie tylko złożyć firmową stronę internetową, lecz także postarać się o jej pojawianie się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Do tego ważna jest zawartość strony oraz to czy systematycznie publikowane są na niej kolejne fachowe i przydatne dla odbiorcy treści. Lecz nie wolno też lekceważyć tzw. link buildingu, czyli […]
Portale o zdrowiu i urodzie – źródło przydatnej wiedzy
Sieć to miejsce, gdzie niezwykle prosto da się zdobyć informacje na dowolny temat. Internauci mają głównie słabość do odpytywania Google o kwestie zdrowotne, nierzadko wręcz poprzedzając definitywną decyzję o konsultacji z lekarzem długim surfowaniem po sieci z nadzieją na odnalezienie na własną rękę rozwiązania problemu. Ale czy to dobry model wykorzystywania wiedzy publikowanej na stronach […]
Atak na WordPress – komu powierzyć usuwanie malware i wirusów WP?
WordPress stał się w ciągu ostatnich kilkunastu lat tak szeroko rozpowszechnionym systemem zarządzania treścią, że ilość sklepów i witryn działających z jego zastosowaniem liczy się w tej chwili w setkach milionów. Powszechność korzystania z tego CMS-a sprawia, iż strony postawione na WordPressie bywają atrakcyjnym celem ataków hakerów. W sytuacji zawirusowania strony złośliwym oprogramowaniem, nieodzowne będzie […]
Pozycjonowanie stron internetowych dla podmiotów z Krakowa
Wszechobecność internetu oraz wygoda użycia go do wyszukania potrzebnych produktów i usług przyczyniła się do tego, iż każda marka pragnie teraz być zauważalną w sieci. Naturalnie, samo postawienie strony firmowej nie zagwarantuje, iż nowi klienci do nas trafią – istotna jest bowiem obecność na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania. Wiele mniejszych firm, świadczących usługi tylko […]
Czy optymalizacja stron jest skuteczna?
Zapłaciłeś fortunę za swoją witrynę www, jednak ona nie zdobywa nowych klientów? Jest świetnie zaprogramowana oraz posiada najnowsze technologie, ale pieniędzy w ogóle nie jest więcej? Licznik odwiedzin nie rusza się pomimo intensywnych działań? Najpewniej przyczyn powinieneś szukać w niskiej zauważalności w sieci. Internauci zwykle korzystają z Google – dobry przedsiębiorca powinien zatem zatroszczyć się […]
Błąd 404 – czym jest, jak go naprawić i jak znaleźć strony, które go zwracają?
Przeglądając różne strony internetowe możemy natknąć się na takie, które zwracają błąd 404 – strony nie znaleziono. Co się kryje pod tym pojęciem, jak naprawić taki błąd i jak sobie z nim radzić? Podpowiemy w tym artykule. Czym jest błąd 404 – Page Not Found i co on oznacza? Błąd 404 jest jednym z kodów […]
Jakie problemy wykrywa SEO audyt?
Audyt – cytując internetowe wydanie Słownika Języka Polskiego PWN – to kontrola spółki, przedsiębiorstwa lub firmy pod kątem przeróżnych czynników, np. organizacyjnych i finansowych, a także ocena możliwości dalszego rozwoju. Co, biorąc powyższą definicję pod uwagę, oznacza więc audyt SEO? Jest to dokładna analiza strony internetowej, sprawdzająca przeróżne jej aspekty, jak szybkość ładowania się witryny, […]
Przekierowanie 301 i 302 (redirect permanent i temporary) – czym są, jak prawidłowo je wykonać i jaki mają wpływ na SEO?
Chociaż koncepcja przekierowania wydaje się prosta, niektórzy deweloperzy zapominają o jej stosowaniu lub stosują ją niepoprawnie. Czym właściwie jest przekierowanie, kiedy warto je stosować oraz jaki ma wpływ na pozycjonowanie? Na te pytania odpowiadamy w artykule na przykładzie przekierowań 301 i 302. Czym jest przekierowanie oraz jakie są jego rodzaje? Przekierowanie to mechanizm, który automatycznie […]