Pozycjonowanie to wielorakie czynności mających na celu poprawienie widoczności stron w bezpłatnych wynikach prezentowanych w wyszukiwarce. Im wyższą pozycję zdobędzie strona w wynikach wyszukiwania, tym więcej pojawi się odwiedzających witrynę, co ostatecznie prowadzi do zwiększenia dochodów firmy. Dodatkowym atutem tego działania jest wzmocnienie rozpoznawalności usługi, produktu bądź samej marki.
Algorytm Google analizuje każdą witrynę internetową na podstawie w przybliżeniu dwustu rozmaitych czynników. Wynik tej diagnozy wpływa na to, na którym miejscu strona lub jej podstrona pojawi się w SERP na dane słowo kluczowe. Za niezmiernie ważne czynniki rankingowe specjaliści ds. SEO uważają np. responsywność, jakość contentu, a takżelinkowanie (wewnętrzne i zewnętrzne).
Wyszukując w przeglądarce Google dowolne słowo, użytkownikowi zostanie zaprezentowana lista stron, które algorytm ocenił jako najdokładniej odpowiadające na szukane zapytanie. Które adresy pojawią się w wynikach najwyżej? Z reguły te, których treść jest unikalna i starannie nasycona trafnymi słowami kluczowymi. Na pozycje nie bez wpływu jest również prędkość ładowania się witryny (nie tylko w wersji na komputer, ale i urządzeniach przenośnych), prawidłowo zoptymalizowany kod HTML, a także różnorodność linków przychodzących do naszej witryny.
Czy opłaca się przekazać pozycjonowanie i optymalizację sklepu lub strony www agencji SEO?
Google cyklicznie zmienia algorytm, z tej przyczyny zaleca się przekazać optymalizację i pozycjonowanie stron i sklepów internetowych fachowcom. Właściwym wyborem będzie firma SEO, która ma długoletnią praktykę w tym obszarze. W takich agencjach pracuje wielu specjalistów nie tylko od SEO, lecz również kodowania i social mediów. Powierzając pozycjonowanie strony zewnętrznemu podmiotowi zaoszczędzone środki i czas można przeznaczyć na inne akcje marketingowe, które również rozwiną firmę.
Otwierasz firmę? Pozycjonowanie w Google to teraz konieczność!
Pozycjonowanie to przede wszystkim oferta skierowana do administratorów stron internetowych, których zadaniem jest ekspozycja i sprzedaż wyrobów lub usług przedsiębiorstwa. Prowadząc jakąkolwiek działalność niemądrze jest współcześnie nie posiadać strony firmowej lub ją uruchomić, lecz nie dbać o jej pozycjonowanie. Biznes to ciągła rywalizacja o pozyskanie nowych klientów. Według badań blisko 97% osób poszukuje w internecie informacji o lokalnych markach, co klarownie wskazuje do jak obszernej grupy klientów można w ten sposób dotrzeć. A wyświetlenie się adresu strony lub sklepu w Top3 wyników wyszukiwania w Google bardzo zwiększa prawdopodobieństwo, iż internauta wybierze nasze usługi.
Dane teleadresowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]